[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Форум » Тумб Рейдър » Tomb Raider IX » Информация
Информация
HalliwellДата: Четвъртък, 28.04.11, 12:43 | Публикации # 1
Група: Потребители
Публикации: 6
Статут: Офлайн
TOMB RAIDER

Забравете за перфектната атлетка с невъзможни пропорции.
Тази Лара е човечна, тя кърви и страда с пъти в повече. Но тя е решена да се бори за оцеляването си. Изцало новият Tomb Raider ще излезе за PS3 и Xbox360 през все още неопределена дата, но докато излезе ние можем да ви разкажем за детайлите в това епично приключение.

Свиквай да виждаш в лицето на Лара страха и болката. Нейните изражения и дори движенията на камерата са генерирани чрез употребата на motion capture.

Гръден кош – деведесет и пет, талия – петдесет и пет, бедра – осемдесет и пет. Тези бяха „първоначалните” мерки на Лара, когато класическият Tomb Raider излезе на пазара през 1996г. От тогава, това приключение удивляваше PS и Saturn потребителите поради отвореното си естество, добре замислената комбинация от пъзели, стреляне и платформа... Но преди всичко, заради главната героиня; Тя беше аристократка със страхотно тяло, говореща няколко езика и можеш да се обзаложиш, че дори и Джеки Чан ще му хареса да си обмени няколко урока по акробатика с нея. Появата на такъв герой беше пълна промяна в смисъл който беше пригоден към приятния подскачащ водопроводчик (Марио) и таралежа Supersonic. Но годините изминаха и сензацията се износи от злоупотребата с формулата – „горещо маце с пистолети” и стана съвсем явна.
Хорята от Eidos отговорни за франчайзът опитаха няколко козметични операции, правейки Лара по злобна и използвания на завръщания в миналото за да покажат първото и приключение... Но сега те решиха да възстановят всичко от самото начало. Главната история, развитието и дори самата героиня ще рестартират от стартовата линия в новата игра, която ще бъде наречена просто Tomb Raider.

Ние ходихме до Сан Франциско и посетихме щаба на Crystal Dynamics – създателите на това ново приключение. Точно около дузина от журналисти, от почти всички краища на света им беше позволено да станат свидетели на най-голямата тайна, детайлите по новата игра. Карл Стюърд, франчайз директора ни разведе на разходка из студиата и ни разказа техните намерения. „С течение на времето, Лара ставаше анимирана, някоя твърде нереалистична. Тази която изработваме сега е човек, по уязвима.” - Разясняваше ни той – „Тя ще страда от ужасни рани, както физически, така и психически.” За да се отличава изцяло със старите игри, новата Лара е просто тийнейджърка, която е току що излязла от колежа. Нейното академично минало я е направило по-рационална и аналитична млада дама, но със страст към приключенията и археологията. На първата и експедиция, тя се записва в кораб на име Endurance, който потъва край остров в близост до Япония. От целия екипаж на кораба изглежда, че само тя е оцеляла. – Нали искаше екшън Лара? Аз имам две чашки!

Added (28.04.11, 00:48)
---------------------------------------------
Първата мисия на която станахме свидетели, вдействителност не можеше да бъде по-сложно: След корабокрушението, Лара се събужда завързана с главата надолу в някаква тъмна пещера, без никаква представа как е попаднала в тази ситуация. Първото нещо е да излезеш от тук. Решението на тази задача показва духа на тази игра: За да я освободиш от нейния затвор, ние трябва да нараним Лара. Карайки я да се залюлее за да достигне пламъка на факла, за да подпалиш Лара. По този наличин въжетата ще изгорят и тя ще се освободи, но същевременно с това тя ще получи изгарания. Виждаш ли сега: Ще трябва да я подложиш на нещо неприятно за да се отървеш от дадената ситуация. Но проблемите все още не са свършили. Точно след като Лара се освобождава, тя пада върху железен прът който я пробожда. С деформираното от болка лице, младото момиче трябва да го изкара от нея. Ние и подпомагаме с бутон натискайки го възможно най-бързо, което е и едно от често срещаните дейности в играта: бързите случки. Докато търсим някакъв изход от пещерата, ние попадаме на някакъв интригуващ олтар...

Помоща в играта: Интерфейсът ще бъде запазен до минимум, въпреки че играта ще показва кое може да се изгори и кой бутон се натиска в бързите случки.

... Което ни казва съвсем ясно, че има някой на острова и не изглежда да има добри намерения. Всичко ни насочва към това, че Лара ще бъде част от някакъв ритуал на някой, чийто заплашителни звуци можеш да чуеш от най-дълбоките краища на пещерата.

Пъзелите са главното нещо в следващата част. Ние ще трябва да използваме рампа, течението на водата или елемнтарно повдигане за да пренесем няколко кутии, които да запалим до малък муниционен склад и да се опитаме да го взривим, което оставя отворен път за навън... но също така и е причината пещерата да се рути. Отчаяна докато земя и камъни падат около нея, Лара се опита да намери дупка за да ес измъкне. Ето го, малка дупка по-нагоре от която идва светлина. В този момент печалена „бърза случка” започва, в която ние ще трябва да натискаме десния бутон за да освободим Лара. Докато напредваме, екрана започва да се зацапва с кал до такава степен, че ние едвам можем да видим нещо, музиката става по кресчендо и Лара крещи от болката докато не излезем от пещерата. След което задъханата героиня поглежда към земната повърхност, която се разкрива пред нея: голям остров с много разбити кораби и огромни джунгли. Сега истинското приключение започва!

Информацията беше прекалено много и не се побра в един коментар. Утре ще преведа и остатъка. Това е информация от статията в Испанското списание.

Added (28.04.11, 12:40)
---------------------------------------------
Главният геймплей иска да се откъсне от нагласената последователност от нива, като тази в предишните части от поредицата. Дали през цялото време ще е на този остров? Но от главния център ние можем да се катерим, скачаме или изследваме за да намерим нови райони. Тогава дали тази игра ще бъде някакъв вид пясъчна кутийка? „Това не е нещо от сорта на Grand Theft Auto или Assassin’s Creed”, съвсем ясно отбелязва Стюарт, „...но ние искаме да внушим идеята, че Лара е в една отворена околна среда”. Фактически, от началото на приключението, Лара ще има малко способности и следователно, тя няма да може да продължи в повечето от посоките. Но след всяка стъпка, ние ще събираме инструменти и ще повишаваме способностите на Лара и ще има повече за иследване. За да се запознаем с новата местност, Карл ни показва друга мисия: Няколко дена след това, което видяхме преди, Лара намира Конрад Ротх жив. Конрад Ротх е ръководителя на експедицията и е считан за нещо от сорта на ментор от Лара...

Централната зона на острова ще ни служи като главен щаб. В главният лагер (горе) ние ще можем да „закупуваме” способности, създаваме нови инструменти или да се върнем на мисия, която вече сме минали. Останалата част от района ще бъде използвана за катерене или търсене на нови мисии.
„...- Не мога да понеса това, не съм този тип Крофт.
- Разбира се, че си! Но все още не си го разбрала. – Ротх развеселява Лара.

Ротх е старо куче, което не се страхува от предизвикателствата. Той винаги е навит за ново приключение. Той бива ранен след борба с глутница вълци, затова дава заповед на Лара да намери медицински комплект и радиопредавателя, който е изгубил близо до пещерата. За да стигне до този район, Лара трябва добре да използва способностите си. Първо ще трябва да направим няколко скока. Този път нашата героиня няма магически да се „прилепва” до най-близкия ръб, но ние ще трябва да маневрираме докато тя скача. Въпреки че изглежда по-сложно от предишните игри, това ще ни служи много добре за да смекчим траекторията на средния скок за да достигнем и други зони.

Инстинкт за Оцеляване ще бъде следващия трик от под ръкавчето на мис Крофт. След натискането на определен бутон, ние ще активираме специално виждане, което ще променя цвета на по-интересните елементи в околната среда. Фона и неразкритите предмети ще се разкрият от сивите сенки и улики в жълто. По този начин, ние ще ожем да проследим следи, които едвам се забелязват: като за пример, следи от вълци които ще ни отведът до където са отмъкнали медицинския комплект. Когато достигнем до този район едно от тези животни ни напада. Този път Лара не е тази супер-археоложка, която може да убива.

Пъзелите ще бъдат по-сложни от предишните игри. Те няма да са просто въпрос на наблюдение, но също така за мислене върху това как водата и огъня ще взаимодействат, важноста на тежеста, взривни вещества и т.н.

Камерата ще използва иновативен ефект за да придаде усещането за силна болка или клаустрофобия. С помоща на обновения графичен енджин на Crystal, използван в Tomb Raider Legend.

„- Толкова съжалявам, но беше въпрос на оцеляване: или ти, или аз” – извинява се Лара на първата си жертва.

Added (28.04.11, 12:43)
---------------------------------------------
Лара уплашена приключва с нейния противник, с повече късмет. Тази битка също може да бъде разрешена с „ бутона за бърза случка”, но Карл също така каза, че имаме и „груб” бой и сцени със стреляне в които ще трябва да се прицелваме. За момента са разкрити само няколко вида оръжия: лък и стрели, пистолет, скален чук с който ще можем да се катерим и защитаваме. С напредването на играта ние ще можем да открием нови оръжия и спосбности за момичето.

Лара ще се учи стъпка по стъпка и това ще си личи в нейните чувства. Някак шокиращо е да видиш как до вчерашната непобедима Лара, сега е просто момиче което показва ужаса в лицето си и съмненията за това което предстои, и дори понякога говори на себе си за да се убеди, че може да продължи напред. Тя се плаши, оклежда се наоколо, докосва стените за да се подпре върху тях... „До вчерашната Лара не изглеждаше да се интересува относно какво...”

Ротх е този стар приключенец. Той ще бъде нещо от сорта на ментор за Лара, но тя ще трябва също така да му помага за да се отърве от там.

Проекта е смел и рискован. Той е все още във съвсем ранен етап на развитието си, но е ясно, че е суперпродукция, със цел да постави Лара отново на трона на видео игрите. (Ако тази игра се окаже успешна, още ще се появят на бял свят и в тях Лара ще става още по-зряла). Ние ще завършим този продукт с кратка история. От измежду журналистите поканени на това събитие, нахакан приятен руснак попита: „- Ако старата Лара срещне новата, какво ще и каже?”. Карл съвсем изненадан се усмихна и отговори „– Най-вероятно ще и каже нещо от сорта на: – Ще се превърнеш в легенда.”

Ние можем да я придружим в това превръщане.

 
JessieДата: Събота, 30.04.11, 13:19 | Публикации # 2
Група: Администратори
Публикации: 33
Статут: Офлайн
Добра работа up .
 
HalliwellДата: Събота, 28.05.11, 15:24 | Публикации # 3
Група: Потребители
Публикации: 6
Статут: Офлайн
Благодаря smile

Added (28.05.11, 15:24)
---------------------------------------------
Tomb Raider премиерата на gametrailers tv следващия четвъртък: Следващият четвъртък GTTV E3 ще съдържа световната премиера на новия Tomb Raider и ще съдържа нови изненади. Първият трейлър се очаква на 3-ти юни 2011г., но ако в официалната страница на Tomb Raider в Facebook стигне до 100 000 души ще пуснат тиизър на трейлъра. Малко странно да правят трейлър на трейлъра, пък и предпочитам да го видя целия вместо на части. Аз лично нямам Фейсбук и нямам намерение да си правя, но ако искате да подкрепите идеята за трейлър на трейлъра трябва да се стигле до 100 000 харесвания.

http://www.facebook.com/TombRaider

две картинки от трейлъра:
http://a.yfrog.com/img620/3338/il9ye.jpg
http://img40.imageshack.us/img40/3809/tombraider2e.jpg

 
JessieДата: Неделя, 29.05.11, 10:42 | Публикации # 4
Група: Администратори
Публикации: 33
Статут: Офлайн
Аз "харесах" страничката във Фейсбук, но досега са се събрали само 10 000 гласове и 100-те хиляди ми се струват леко невъзможни. 3 юни все пак не е много далеч. А за картинките от трейлъра - crazy /изглеждат почти като лайв екшън/.
 
Форум » Тумб Рейдър » Tomb Raider IX » Информация
  • Page 1 of 1
  • 1
Search: