Main » SEE & CD
« 1 2



Ох, чудя се въобще дали да го гледам цялото. Както винаги Карл ще си разтяга локумите и няма да каже нищо съществено. Но затова пък изглежда добре. lolz
Category: SEE & CD | Views: 272 | Added by: Jessie | Date: 20.06.12 | Comments (0)


Група бивши служители на Eidos и Sony основаха ново независимо студио, което възнамерява да навлезе в бизнеса с iOS игри.

То носи името Lady Shotgun Games и ако се чудите защо се нарича така, трябва да знаете, че негови шефки всъщност ще бъдат две дами - Анна Марш и Сара ван Ромпи, които през годините са работили по няколко Tomb Raider Игри.

Марш е ветеран с тринадесетгодишен опит в гейм индустрията, като е била част от Sony, SEGA, Eidos и Crystal Dynamics. В последното студио за известен период дамата е изпълнявала длъжността дизайнер на поредицата Tomb Raider.

Lady Shotgun Games възнамерява да анонсира първата си игра това лято.

Източник: ... Прочети »
Category: SEE & CD | Views: 279 | Added by: Jessie | Date: 20.03.12 | Comments (0)


Това са трите части на подкаста, който комюнити мениджърът на "Айдос" Мегън Мари специално направи, за да сподели с фен общността вълненията на дивелъпърите около Е3. В него участват Карл Стюърт (глобален бранд директор), Брайън Хортън (главен арт директор) и Брент Дейди (главен бранд мениджър). В разговора от последното аудио се включва и Казуюки Икумори от японското студио Visual Works, което стои зад страхотния CGI трейлър на Tomb Raider.

Подкаст №1: екипът на CD дава уклончиви отговори на въпроси на фенове, събрани от международните форуми
... Прочети »
Category: SEE & CD | Views: 363 | Added by: Jessie | Date: 10.06.11 | Comments (0)




Гейм гуруто Джереми Хийт-Смит, някогашен шеф на студиото "Кор Дизайн", сега се изявява на друго поприще. След двата си развода и фалита на компанията, явно 49-годишният британец се е преориентирал към бизнеса с недвижими имоти, по-точно - дизайна на супер луксозни домове за най-богатите. Да напомним, че Джереми напусна потъващия кораб на "Кор" след излизането на Angel Of Darkness и основа ново студио "Съркъл Студио", което също последва съдбата на предното. Повече за новите му изяви може да прочетете в статията на "Дейли Мейл".

Източник: Daily Mail
Category: SEE & CD | Views: 298 | Added by: Jessie | Date: 26.10.10 | Comments (0)



В интервю за NOWGamer Карл Стюърт, бранд директор на "Кристъл Дайнамикс", разкрива, че в момента в студиото са сформирани два тима - едните работят по GOL, а другите по TR9, като част от нова "Pillar IP" (предполагам има предвид "основна серия-спиноф серия" на един и същ франчайз) стратегия. Ето какво казва господинът: "Имахме нужда да погледнем под нов ъгъл накъде водим Лара Крофт франчайза. Разделихме студиото на две групи. Първата е съсредоточена главно върху създаването на следващото "носещо" заглавие, което няма да коментирам сега." Запитан дали това наистина е TR9, Карл умело се измъква: "Когато сме готови, ще ви кажем повече. Много е вълнуващо. Но другият тим (GOL) трябва да създаде нещо съвсем ново, креативно, да премине отвъд  ... Прочети »
Category: SEE & CD | Views: 360 | Added by: Jessie | Date: 18.05.10 | Comments (0)


 
В интервю за сайта Develop-Online.net Фил Роджърс, изпълнителен директор на "Скуеър Еникс Европа", говори за бъдещето на Лара Крофт, за дигиталните даунлоуди и др. неща. Ето представителна извадка от него (от интервюто, не от г-н Фил ;-) ):

Ако трябва да изберете само един основен франчайз за "Скуеър Еникс" сега, кой ще е?

- (Смее се.) Не мисля, че бих могъл да избера само един! Сега може би на преден план са Final Fantasy и Just Cause 2. Много съм доволен от представянето на Just Cause 2. Не искахме играта да се взема на сериозно и геймърите го разбраха. Това беше заветът на страхотната работа, свършена от Avalanche.
Също Final Fantasy XIII беше с най-големите начални про ... Прочети »
Category: SEE & CD | Views: 347 | Added by: Jessie | Date: 15.04.10 | Comments (1)

Както самото заглавие обявява, Eidos Interactive вече ще съществува под името Square Enix Europe. Японците закупиха акциите на компанията още в началото на годината, това сега са просто финалните щрихи.

Category: SEE & CD | Views: 362 | Added by: Jessie | Date: 17.11.09 | Comments (2)

 
 
Малко след като стана ясно, че напуска окончателно Crystal Dynamics, Тоби Гард споделя подробности за това какво го е подтикнало да вземе това решение и как вижда бъдещето си в индустрията. Гард е уверен, че моментът да напусне студиото е бил назрял. Винаги е трудно да напуснеш, след като си работил толкова дълго по един герой, но пък иначе има опасност да забуксуваш, правейеки едно и също нещо отново и отново. На трудния въпрос какво е довело до напускането му, той отговаря: Единственият нечин, по който мога да имам контрол над Лара Крофт и съдбата на поредицата е като бъда ръководител на проекта. Вместо това обаче с времето бях постепенно изтикан на заден план и трябваше да се занимавам предимно с анимациите, докато истинските решения се взимаха от издателите и други хора. Това стана особен ... Прочети »
Category: SEE & CD | Views: 449 | Added by: Jessie | Date: 18.09.09 | Comments (0)

 

В интервю за провелия се наскоро фестивал в Единбург президентът на Eidos Interactive Иън Ливингстън отрече да знае нещо повече от слуховете за предстоящия трети филм. Запитан за вече опроверганото от самата Мегън Фокс твърдение, че може би тя ще грабне главната роля в новия Tomb Raider, той просто поклатил глава и казал, че не знае нищо по въпроса.

Източник: статия.

 
Category: SEE & CD | Views: 378 | Added by: Jessie | Date: 18.08.09 | Comments (0)

Внимание, от Eidos ви наблюдават... за добро. Специалната програма Eidos Metrics Suite се използва за откриване и отбелязване на хм... моменти от геймплея. Всички собственици на XBox конзоли, играещи Underworld, са един вид следени, като се записват причините за смъртта на Лара, броя на смъртите й, използваната помощ от дневника и т.н. По този начин разработчиците си водят бележки и така при следваща игра някои неприятни моменти могат да бъдат изчистени.

 

За повече инфо: тук.
Category: SEE & CD | Views: 414 | Added by: Jessie | Date: 15.08.09 | Comments (2)

1-10 11-20