Main » 2011 » Февруари » 27 » Шели Блонд: Искаха Лара да звучи като Бонд
11:52
Шели Блонд: Искаха Лара да звучи като Бонд

Ето представителна извадка от наскоро дадено за сайта TheGamingLiberty.com интервю с първата дама, озвучавала скъпата ни Лара.

Да се върнем към средата на 90-те и работата ти с „Кор Дизайн" и „Айдос" по „Тумб Рейдър". Можеш ли да си спомниш кастинга за ролята?
Спомням си го. Помня, че агентът ми се обади и ме помоли да запиша няколко реплики от сценарий на касетофон и да му ги изпратя. След около седмица „Айдос" се свързаха с мен и проведохме кастинга по телефона в конферентен разговор. Те ми казваха какво да говоря, например - „Добре дошли у дома", и аз трябваше да го повтарям. Беше доста напрегнато с всички тези хора дишащи на телефона. Знаех, че са търсили неуспешно подходящ глас повече от три месеца и това ме напрегна още повече.
Каква беше представата на екипа за Лара Крофт? Какво искаха от теб в процеса на озвучаване?
Ако си спомням точно, това беше първата им игра за възрастни. Всичките им игри преди това са били за деца и те не знаеха какво ще излезе от тази. Помня, че искаха да наблягам на едносричните реплики. Специално ми казаха да ги чета като Бонд на Шон Конъри, но без шотландския акцент.
Хареса ли ти работата в екипа на „Тумб Рейдър"?
Да, те бяха страхотна банда. Всички бяха много развълнувани около играта.
Тогава имаше ли някакво предчувствие в колко важна гейминг и културна икона ще се превърне Лара?
Никой от нас си нямаше и представа колко важна ще стане. Когато започнах да давам интервюта за „Ню Йорк Таймс" и „Ню Йорк Хералд", започнах да си мисля... хм... това беше началото на нещо голямо.
Изглежда има някаква въртяща се политика, когато става въпрос за гласа на Лара. Почти всяка актриса, която я е озвучавала, е била заменяна за следващата игра. Би ли се радвала да ти бяха дали още една възможност да си Лара?
Не. Напуснах по свое желание след първата игра, защото не бях съгласна с някои неща в „Кор" и „Айдос". Никога не приемам работа само заради парите. Трябва да харесвам това, което правя, а и политиката на компанията. Една от най-добрите ми приятелки, Джонел (Елиът), озвучава Лара за третата игра и, мисля, четвъртата и петата също. Няколко пъти ми се обаждаха да ме питат дали ще съм заинтересована да се върна да работя по седмата, но, в края на краищата, се спряха на по-известна актриса.
Колко „близо" е гласът ти до този на Лара в първата игра?
Хм... Приличат си, но моят глас е по-изразителен и по-дълбок. За Лара трябваше да се придържам към едно равнище. Те наистина искаха това. Правила съм много неща за „АйТиВи", озвучаването на риалитито „Страх" и рекламите на „Аз съм звезда"... там беше по-весело, освободено и музикално.
Какво си спомняш от записите?
Отнеха 5 часа и имаше много „ох", „ах" и „уууууух", когато Лара биваше премазана от стена или падаше отвисоко.
Озвучавала ли си други видеоигри?
Да. Записах около 7 различни гласа за играта "Black and White” - деца, старици... и няколко мъже. Но повече работя върху анимации, промо филми, реклами и подобни.
Участвала си в редица реклами. Някои, които да ни припомниш?
Беше отдавна, но спечелихме награда за рекламата на Toffee Crisp. Там играя водеща, която успокоява с Toffee собственици, чиято къща току-що е била преобърната наопаки. Също и две реклами на албуми на Дейвид Грей, където с гаджето ми спорим кой ще задържи диска, когато се разделим. И двете реклами бяха много забавни.
Ако имаш възможност, би ли се върнала като Лара Крофт?
Мисля, че да. Гордея се, че бях първата Лара.

Пълно интервю: The Gaming Liberty

Category: Игри І-V | Views: 348 | Added by: Jessie | Tags: shelley blonde, Tomb Raider, core design | Rating: 5.0/1
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Sign Up | Login ]