17:48 Изпълнителният директор на SEE за бъдещето на Лара | |
![]() В интервю за сайта Develop-Online.net Фил Роджърс, изпълнителен директор на "Скуеър Еникс Европа", говори за бъдещето на Лара Крофт, за дигиталните даунлоуди и др. неща. Ето представителна извадка от него (от интервюто, не от г-н Фил ;-) ): Ако трябва да изберете само един основен франчайз за "Скуеър Еникс" сега, кой ще е? - (Смее се.) Не мисля, че бих могъл да избера само един! Сега може би на преден план са Final Fantasy и Just Cause 2. Много съм доволен от представянето на Just Cause 2. Не искахме играта да се взема на сериозно и геймърите го разбраха. Това беше заветът на страхотната работа, свършена от Avalanche.
Също Final Fantasy XIII беше с най-големите начални продажби в Европа за цялата поредица. Бяхме много доволни и от това.
Но това е само за сега. По-късно тази година ще покажем и огромната си иновативност при Лара Крофт, както и повече неща за Kane and Lynch 2 - всички те са много важни за нас.
Като споменахте новата игра за Лара Крофт, ще ни обясните ли тази "дигитална" стратегия на компанията? - Новата игра за Лара Крофт е рожба на стратегията ни да опитваме винаги нещо ново - не като експеримент по формулата "проба-грешка", а като начин да привлечем повече клиенти.
Лара Крофт и Tomb Raider ни привлякоха още през 2008г. с излизането на Underworld. Тогава размишлявахме как Лара е вече навсякъде, не само в заглавието на играта, как можем да разширим нейния франчайз.
Не казвам, че това е окончателна раздяла, но отдавна обмисляме да обособим двете - Лара Крофт и Tomb Raider, като нещо отделно. Първото - в дигитален формат, второто - в стандартен.
Фокусирани сме предимно върху дигиталното. Как ще представим новите си продукти на потребителите през мрежата е много важно за нас. И платените DLC са абсолютно задължителни за нашите заглавия. Източник: интервю
| |
|
Total comments: 1 | ||
| ||